Спосіб зображення кількості умовних обʼєктів на письмі за допомогою цифрових символів, які прийнято називати арабськими, має кілька особливостей, які впливають на сприйняття чисел. Зокрема розряди – коли одиниці перетворюються на десятки, а десятки на сотні (і так – до безмежності), то з лівої сторони до них дописується ще одна цифра. Отже у багатоцифровому числі кожен символ має значення. Значущі цифри позначають кількість цього розряду, а нуль – просто його наявність. При цьому важливо розуміти значення розрядів та те, як у числі вони взаємодіють. Наприклад, сполучення «7 тисяч» містить тільки одну цифру, тоді як назва її розряду заміняє все інше, але це ж число можна було б записати у іншому форматі: «7 000» – тут кількість нулів означає розряд. У ході виконання цього завдання дитина вчитиметься «перекладати» слова, що називають розряд, у кількість нулів і навпаки. На екрані на кожному етапі вправи міститься рівність, де з одного боку число представлено у формі суто цифровій (значуща цифра та нулі, які своєю кількістю позначають розряд), а через знак рівності – те саме число, де замість нулів слово, яким цей розряд називається. Рівність є незавершеною, адже в залежності від етапу у ній може бракувати значущої цифри біля слова, що позначає розряд, або правильної кількості нулів біля цифри з іншого боку тощо. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає як раз у тому, щоб зробити цю рівністю доконаною, вписавши пропущені елементи у порожні клітинки. Коли дитина вписує чи то значущі числа, чи то нулі, то розуміє значення кожного розряду та його співвідношення з іншими у складі великої цифри.
Учень/учениця: визначає склад числа за розрядами і за класами
З’ясувати, що у багатозначному цілому числі, цифра в одному місці може важити у десять разів більше, ніж така ж сама, що просто стоїть поруч.