Симетрія – досить цікаве та багатостороннє геометричне явище. Існує безліч видів симетрії, проте загальним правилом для них є те, що фігура, яку за тим чи іншим принципом розділили симетрично, має рівні у тому чи іншому сенсі частини. У ході виконання цього завдання дитина познайомиться з простими випадками симетрії, тобто такими, коли фігуру розділили навпіл лінією. Це називається дзеркальна симетрія. На екрані перед дитиною міститься набір геометричних фігур – новий для кожного наступного етапу завдання. Всі вони розділені на дві частини лінією, яка йде від однієї сторони до іншої. Проте симетричними є лише ті частинки фігури, які дзеркально відображають одна одну. Щоб перевірити, чи це так для кожного конкретного випадку, дитина має уявити, що ці фігури вирізані з паперу. Учень має зрозуміти, чи можна б було за цією лінією скласти рівно ці фігури. Якщо так – значить, вони симетричні. Якщо ж при складанні по цій осі залишається «зайвий» шматочок з одного боку, то симетричною цю пару фігур вже назвати не можна. Коли учень, керуючись вказаним правилом, визначає всі симетрично розділені фігури, то проходить на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічні дії з іншими фігурами подібного ґатунку. Важливо, що ця лінія може йти вертикально, по діагоналі чи горизонталі – це не важливо. Дійсно істотним є лише те, що вона має розділяти первинну фігуру на дві дзеркально однакові частини. Кожен етап супроводжується також додатковими ілюстраціями, які урізноманітнюють візуальний ряд завдання.