Сортування – особливий формат роботи, який не зосереджується на самих обчисленнях, але у випадку з виконанням математичних завдань все ж без них не обійдешся. І це добре – дитина не сприймає такі вправи як щось схоже на шкільні нудні уроки, проте тренує у ході їхнього виконання ті навички, які повʼязані з роботою з числами і, зокрема у цьому завданні, з дробами. Виконуючи цю вправу, учень займатиметься сортуванням десяткових дробів. На екрані перед дитиною міститься ряд дробів – новий для кожного наступного етапу завдання. Всі ці дроби різні, але досить подібні між собою, бо більшість має спільний знаменник. Над рядом дробів є завдання, у якому сформульовано критерій для сортування. Наприклад, треба вибрати ті, які є еквівалентними певному десятковому дробу. В такому випадку учень має перевести всі звичайні дроби у десяткові та вибрати потрібні варіанти. Тож дитина, виконуючи цю вправу, займається досить знайомими справами, але з іншою метою – для сортування виразів, а не просто для знаходження результату. Крім того, на екрані учню зустрічається вже знайомий йому персонаж – приватний детектив, що шукатиме дріб разом з учнем. Він буде світити ліхтариком і додавати вправі детективного елементу, тобто посилювати ігровий аспект. Учень має не просто переводити дроби з одного виду в інший. Перевіряється і розуміння дробів як таких. Наприклад, «0,5» є десятковим дробом, який можна назвати одним словом – «половина». Відтак йому підійдуть і всі інші дроби, чий чисельники вдвічі менший від знаменник, а значить їх (виконавши ділення на відповідні числа) можна перетворити на дріб з чисельником «1» та знаменником «2».