Завдяки рівнозначності множників порядок та характер цих компонентів не є важливим при виконанні множення. Те саме стосується і додавання. Єдина умова для віднімання – аби лише зменшуване було більше, ніж відʼємник. Проте з діленням все складніше. Навіть на двійку можна розділити тільки половину чисел – власне, парні числа. Ще менше чисел можна розділити на трійку. Раніше особлива увага приділялася пошуку діленого і дільника до нього таким чином, щоб вони могли взаємодіяти без залишку, тобто, щоб початкове число можна було розділити порівну на дільник. Проте, якщо вийти за рамки цих обмежень, ділити можна буде будь-які числа – просто доведеться враховувати залишок, тобто ту частину числа, яку розділити рівно вже не вдасться. Цьому й присвячено дану вправу. На екрані перед учнем міститься текст задачки, яка описує цілком побутову ситуацію, де при діленні є залишок. Такі ситуації дуже життєві і завдяки сюжетним умовам дитині простіше розібратися з темою. Наприклад, в автосервіс завезли «50» колес. Для встановлення колес в один день туди заїхало десяток автівок (і дійсно в будь-якому магазині чи сервісі товару на продаж є більше, ніж покупців – про запас), тож питання в тому, скільки колес залишилось. Щоб вирішити цю задачку, як і будь-яку подібного виду, дитина має знайти ділене, яке є найближчим меншим до вказаного у завданні. Після цього учень просто віднімає його від того числа, що вказане у завданні і дізнається залишок. Якщо машин було «10», то на кожну встановили по чотири колеса. Значить із «50» колес використали «40», і десяток залишився. Варіанти відповіді про залишок знаходяться під текстом задачки.
Учень/учениця: застосовує алгоритм ділення з остачею; перевіряє правильність виконання ділення з остачею.
Розв’язання задач із кількома діями, що складаються із цілих чисел і мають у відповіді ціле число за допомогою чотирьох дій, включаючи приклади, в яких остача має бути округлена. Записувати ці приклади, використовуючи рівняння з літерою, що стоїть на місці невідомого числа. Оцінка правильності відповідей, з використанням усного підрахунку та обчислення в умі, включаючи округлення