Здебільшого для зображення числа використовуються цифри – універсальні (тобто підходящі для використання у будь-якій мові) умовні (оскільки підходять для передачі кількості будь-яких обʼєктів) символи, значення яких залежить як від індивідуального способу зображення кожного з них, так і від їхнього місця серед інших цифр у числі. Адже місце цифри відносно інших вказує на її розряд. Проте у ході виконання цього завдання дитина буде працювати з іншими способами позначення кількості. На кожному етапі перед дитиною міститься зображення кількох фігур. Вони всі в свою чергу будуються з кубів. Поодинокі куби, які стоять окремо одне від одного, вказують на число, яке треба помістити в розряд одиниць. Коли вони утворюють вертикальну колонку з кубів, то їхня кількість вказує на число десятків (якщо колонка менша за «десять» у висоту, то це число має бути в розряді одиниць). Куби утворюють пласкі плити. Кожна означає одну сотню. А коли куби утворюють великий куб, то він означає одну тисячу. Отже, кількість фігур означає число, а їхній тип – розряд, якому це число належить. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб розшифрувати число, яке передається кубами. Кількість великих кубів передається цифрою у розряді тисячу, кількість пласких плит – цифрою у розряді сотень і так до кінця числа. Цікаво, що кількість маленьких кубів дійсно відповідає цьому числу, але рахувати їх по одному надто довго і марно, особливо, якщо число велике. Пройти на наступний етап до нового аналогічного завдання дитина може тоді, коли у цифровому форматі позначить число, зашифроване у кубах.
Учень/учениця: визначає склад числа за розрядами і за класами
Учень/учениця: визначає загальну кількість одиниць певного розряду та класу в числі
З’ясувати, що у багатозначному цілому числі, цифра в одному місці може важити у десять разів більше, ніж така ж сама, що просто стоїть поруч.
Читати і записувати цілі багатоцифрові числа, використовуючи цифри з базової десятки та словесні назви цифр. Порівнювати два багатозначних числа на основі значень цифр у кожному місці, використовуючи >, = і < як символи для запису результатів порівнянь.