Нуль – особлива цифра. Вона позначає не число, а відсутність числа при наявності вказано розряду. Тобто, якщо учень бачить, скажімо, число «400», то розуміє, що у розрядах одиниць та десятків цифр нема, проте вони є у розряді сотень, наявність якого позначається саме за допомогою двох нулів після значущої цифри. Виконуючи це завдання, дитина краще зрозуміє цю роль нулів, яку вони відіграють у великих числах. На екрані перед учнем знаходиться своєрідна пірамідка з прикладів. Вирази розташовані одне під одним. Найменший – зверху. У наступному знизу виразі зменшуване таке саме, як і у верхньому, але у відʼємника є на один розряд більше. На наступному «поверсі» у відʼємника ще на один розряд, тобто на один нуль, більше, ніж у верхньому – і це при тому, що зменшуване залишається однаковим на всіх етапах. Кожен вираз містить дію віднімання. Кількість та якість значущих цифр в межах одного етапу не змінюється незалежно від прикладу, проте, хоча зменшуване залишається тим самим, відʼємник завжди інший, адже є суттєва різниця між «40» та «400». Після кожного прикладу міститься знак рівності. Дитина має вписати у порожню клітинку після нього різницю до кожного прикладу. Коли учень це робить, то проходить на наступний етап, де принцип побудови пірамідки прикладів буде таким самим, хоча самі числа будуть іншими. Розуміючи, наскільки відрізняються випадки, де від «50 000» треба відняти спочатку «400», а через поверх вже «40 000», дитина розуміє, як кількість нулів впливає на вирази та значення цифр, тож в майбутньому буде більш уважною до них. Крім того, це завдання у досить цікавій формі тренує вміння віднімати великі числа.
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового додавання і віднімання
Учень/учениця: застосовує знання нумерації багатоцифрових чисел для виконання арифметичних дій додавання і віднімання числа 1 та додавання і віднімання на основі розрядного складу числа