Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Тільки практика може допомогти закріпити отримані знання і перетворити їх на навички, якими учень зможе користуватись впевнено та без помилок. Учень вже знає, як віднімати числа, знає принципи цієї дії. Залишається тільки тренуватись. Проте і тренування має приймати цікаву форму, аби зберегти цікавість учня до цього математичного процесу. У ході виконання цього завдання дитина виконуватиме відразу кілька математичних прикладів з дією віднімання. Вони разом формують щось на кшталт пірамідки, адже перший вираз містить тільки одноцифрові компоненти, другий, тобто наступний вниз, вже містить двоцифрові числа, а третій складається вже з сотень. Важливо, що учень не просто віднімає від великого зменшуваного одноцифровий відʼємник – дитині доведеться працювати з парами чисел, де обидва елементи віднімання однакові за кількістю розрядів. До того ж всі приклади досить схожі, але при цьому – кардинально різні. Цифри використовуються приблизно однакові, але вони змінюють положення в залежності від поверху цієї пірамідки. Якщо на верхівці трійка була віʼємником, то на самому нижньому рівні вона виражатиме розряд десятків у зменшуваному. Варіанти відповіді знаходяться збоку. Учень має перемістити їх у порожні клітинки після знаків рівності – кожне число до свого прикладу. Тож виконати це завдання досить просто: коли учень тільки починає дійсно треба вибрати з-поміж двох варіантів, але вже при вирішенні другого прикладу вибір зменшується до двох можливих чисел, тоді як, вирішивши другий приклад, учень водночас і без обчислень знайде відповідь на останній вираз, адже нею буде те число, яке залишиться останнім. Проте учню слід все рівно виконувати дію віднімання, звіряючись з варіантами відповіді.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
В.5
Віднімання одно-, дво- і трицифрових чисел
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися