Тільки практика може допомогти закріпити отримані знання і перетворити їх на навички, якими учень зможе користуватись впевнено та без помилок. Учень вже знає, як віднімати числа, знає принципи цієї дії. Залишається тільки тренуватись. Проте і тренування має приймати цікаву форму, аби зберегти цікавість учня до цього математичного процесу. У ході виконання цього завдання дитина виконуватиме відразу кілька математичних прикладів з дією віднімання. Вони разом формують щось на кшталт пірамідки, адже перший вираз містить тільки одноцифрові компоненти, другий, тобто наступний вниз, вже містить двоцифрові числа, а третій складається вже з сотень. Важливо, що учень не просто віднімає від великого зменшуваного одноцифровий відʼємник – дитині доведеться працювати з парами чисел, де обидва елементи віднімання однакові за кількістю розрядів. До того ж всі приклади досить схожі, але при цьому – кардинально різні. Цифри використовуються приблизно однакові, але вони змінюють положення в залежності від поверху цієї пірамідки. Якщо на верхівці трійка була віʼємником, то на самому нижньому рівні вона виражатиме розряд десятків у зменшуваному. Варіанти відповіді знаходяться збоку. Учень має перемістити їх у порожні клітинки після знаків рівності – кожне число до свого прикладу. Тож виконати це завдання досить просто: коли учень тільки починає дійсно треба вибрати з-поміж двох варіантів, але вже при вирішенні другого прикладу вибір зменшується до двох можливих чисел, тоді як, вирішивши другий приклад, учень водночас і без обчислень знайде відповідь на останній вираз, адже нею буде те число, яке залишиться останнім. Проте учню слід все рівно виконувати дію віднімання, звіряючись з варіантами відповіді.
Учень/учениця: застосовує знання нумерації багатоцифрових чисел для виконання арифметичних дій додавання і віднімання числа 1 та додавання і віднімання на основі розрядного складу числа