Пряма – це одна з основних геометричних фігур. Вона вважається основною разом з точкою та площиною не лише тому, що входить фактично до будь-якої іншої фігури у тому чи іншому вигляді, а й тому, що знайти визначення прямій дуже складно, адже не можна її назвати «безкінечною лінією». Проте головне – це не визначення, а властивості прямої. Наприклад, відомо, що паралельні прямі ніколи не перетинаються. Будь-яка пряма, що не обмежена точкою, може продовжитись в обидва боки безкінечно далеко, однак навіть тоді паралельні прямі не перетнуться ніколи. З іншого боку пряму, що не є паралельними, можуть перетнутися або вже це роблять, і якщо вони утворюють прямий кут, то вважаються перпендикулярними. Вміння впізнати всі окремі випадки взаємовідношень між прямими є важливим для вивчення геометрії у подальшому, і цьому й присвячено дане завдання. На екрані перед учнем міститься зображення двох прямих, яке знаходиться на шкільній дошці. Учень вивчає його та вибирає один з варіантів того, як вони взаємодіють: чи є паралельними, чи перетинаються, і чи є перпендикулярними у такому випадку. Вибравши один з варіантів відповіді, які знаходяться під зображенням прямих, дитина проходить на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічні дії вже з іншими прямими. Ця вправа є досить легкою, проте її якісне виконання дуже важливо, бо те, як саме взаємодіють відрізки прямої у рамках різних геометричних фігур, впливає і на їх сприйняття. Адже, скажімо, відомо, що сторони прямокутника можуть бути або перпендикулярними або паралельними – на цьому будується визначенням даної фігури загалом.