Для того, щоб ефективно працювати з десятковими дробами, перш за все, необхідно добре розуміти, як визначити, котрий з них більший, а котрий – менший. Справа в тому, що десяткові дроби, хоча зовнішньо й схожі на звичайні числа, все ж до цілих чисел не належать, а відтак особливу увагу треба надавати тому, скільки знаків після коми вони мають. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься відтворювати порядок дробів десяткового типу, вибираючи, який з них більший, а який – менший. На екрані перед учнем міститься ряд дробів цього типу. Всі вони різні і розташовані спочатку у хаотичному порядку. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб змінити розташування дробів певним чином: або перемістити їх у порядку спадання, або у порядку зростання – все залежить від завдання, яке дається для кожного конкретного рівня вправи. Учень переміщує дроби, а для цього необхідно знати, який дріб більший, а який менший. Принципи цієї диференціації досить прості. Чим ближче до розряду цілих дробовий розряд (тобто чим ближче цифра до коми), тим більше дріб. Наприклад, «9,1» більший, ніж «9,09». Головне тут – не заплутатись. Коли учень переміщує дроби у правильному порядку, то проходить на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії з іншими дробами. Важливо, що їх на кожному рівні буде досить багато, тож учню доведеться порівнювати між собою відразу кілька чисел водночас, а це тренує означене вміння значно краще, ніж порівняння всього лише двох дробів.