Дійшовши до цього етапу вивчення теми множення дробів, дитина вже розуміє більшість особливостей та тонкощів цього процесу. Крім того, учень вже має досить великий досвід у роботі з випадками множення двох дробів. Досі дитина стикалась з випадками, коли результат математичного виразу вже був відомим. Цього разу учень робить головний крок у вивченні цієї теми – самостійно знаходить відповідь на приклад. На екрані перед учнем міститься вираз, що має два множникм, і обидва є дробами. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб знайти добуток, тобто обчислити результат цього множення. Для цього окремо треба перемножити знаменник і чисельник, вписавши результат кожної дії на своє місце у дріб, який є результатом дії. Коли учень це зробить, то пройде на наступний етап завдання до нового аналогічного прикладу. Ця вправа є головною у всій цій темі, адже попередні завдання лише готували дитину до того, щоб вона навчилась сама множити дроби, і саме тут учень виконуватиме цю дію самостійно. Виконуючи дію множення, дитина стикатиметься з досить маленькими числами, проте головне – памʼятати, як вони взаємодіють, що означають. Крім того важливо, що учень не вибирає з-поміж кількох варіантів відповіді, а сам вписує результат обчислень у порожні клітинки. Така самостійність підводить підсумок під всім вивченням даної теми, адже означає, що учень нарешті оволодів множенням дробів на достатньому рівні.