Дія додавання цікава тим, що всі її складові, окрім суми (тобто всі доданки) є повністю рівнозначними. Це надає даній дії кілька особливих властивостей. Першою можна назвати переставну. З нею дитина знайомиться у першу чергу. Згідно з нею перестановка чисел-доданків місцями при додаванні не відображається на сумі. Адже не важливо, чи до трійки додати двійку, чи навпаки – завжди буде пʼятірка. Другою властивістю є сполучна. Завдяки ній дитина знає, що, якщо до суми двох доданків додати третє число, то загальна сума буде такою ж, як і в прикладі, де третє число і один з двох перших доданків були переставлені місцями. Тому, якщо у прикладі є тільки дія додавання, не важливо, який з трьох доданків першим до дається до іншого. Виконуючи це завдання, дитина повторить свої знання цих властивостей. На екрані перед дитиною на кожному етапі міститься зображення виразу, який є прикладом однієї з властивостей додавання. Вираз є неповним – у ньому бракує одного з елементів, на місці якого знаходиться порожня клітинка. Вписати туди потрібне число досить легко. Оскільки по обох сторонах від знаку рівності, по суті, однакові приклади просто з різною формою подачі дії додавання, дитині треба порівняти доданки і вписати у порожню клітинку пропущений. Коли учень це зробить, залишається вибрати з-поміж двох властивостей, які будуть перелічені під виразом, ту, яку тільки що опрацювала дитина. Таким чином учень не лише на практиці усвідомлює універсальність властивостей додавання, а й повʼязує окремі його випадки з цією дією.
Учень/учениця: застосовує знання нумерації багатоцифрових чисел для виконання арифметичних дій додавання і віднімання числа 1 та додавання і віднімання на основі розрядного складу числа