Досить часто людина купує не один предмет, а відразу кілька: наприклад, кілька кілограм яблук, дві-три пачки або пляшки молока, дві буханки хлібу тощо. Це відбувається тому, що лише одна штука того чи іншого товару здебільшого не може задовольнити потреби покупця надовго, а йти заради лише однієї короткостроково корисної покупки у магазин більшість людей вважає марним. Проте, витрачаючи гроші на певну кількість однакових товарів, варто знати роздрібну ціну на них. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься знаходити ціну на одну штуку (один кілограм, одну пляшку тощо) того чи іншого товару. На екрані перед учнем міститься опис певної ситуації, у якій вказано, скільки той чи інший персонаж купив певного товару та за якою загальною ціною. Завдання, яке ставиться перед учнем, завжди одне й те саме і полягає воно у тому, щоб знайти вартість одного цього предмета, хоча при цьому на кожному наступному етапі як ціна, так і покупки змінюються. Для того, щоб, знаючи, скільки грошей витратив персонаж при покупці трьох пляшок молока, визначити, скільки коштуватиме одна пляшка, треба суму витрачених грошей розділити на кількість товарів. Коли учень це зробить, то впише число-результат у порожню клітинку під текстом, після чого пройде на наступний етап завдання. Таким чином ця вправа не тільки допомагає дитині остаточно опанувати набір вмінь, які повʼязані з роботою з грошима, а й тренує навичок ділення.