Ймовірність є математичним поняттям, яке виходить за межі суто академічної науки і є досить життєвим. Справа в тому, що будь-яка подія має вігорідність втілення. Вона, ця ймовірність, залежить від ряду чинників. Існують методи обчислення хоча б часткового впливу факторів, проте наразі дитині достатньо і просто розуміти логіку ймовірностей, вивченню чого й присвячено дану вправу. На екрані перед учнем міститься текст задачки – нової для кожного наступного етапу вправи. Проте дещо залишається в ній незмінним: персонажами, про яких йтиметься у тексті, є супергерої – дуже популярні образи серед дітей та молоді. Крім того у будь-якій задачі в межах цієї вправи, йтиметься про вірогідність події, яка з ними повʼязана. Наприклад, вказується, скільки спеціальних масок червоного кольору знаходиться у шафі у штаб-квартирі супергероя, а скільки там масок іншого кольору. Сам герой має знайти маску навмання, не вмикаючи світло. Дитина розуміє, що, оскільки червоних масок значно більше, ніж масок іншого, то саме одну з них супрегерой, скоріше за все і витягне. Вірогідність цього не є абсолютною – залишається ймовірність, що супергерой витягне іншу маску. Проте шанси у червоної маски більші. Під текстом задачі є зображення предметів, і один з них треба вибрати. Коли дитина це робить, то проходить на наступний етап завдання.
Учень/учениця: розв’язує сюжетні задачі вивчених видів
Розв’язання задач із кількома діями, що складаються із цілих чисел і мають у відповіді ціле число за допомогою чотирьох дій, включаючи приклади, в яких остача має бути округлена. Записувати ці приклади, використовуючи рівняння з літерою, що стоїть на місці невідомого числа. Оцінка правильності відповідей, з використанням усного підрахунку та обчислення в умі, включаючи округлення