Коли дитина тільки знайомиться з математичною дією ділення, вона є для учня більш складною, ніж множення. Справа тут в тому, що ділення є зворотний до множення процес, у ході виконання якого початкове число зменшується, ділиться на певну кількість рівних частин. Але коли дитина вже має досить велику практику виконання математичних завдань, досвід у роботі з великими числами і, що головне, практику множення і ділення, виконувати другу дію стає простіше, ніж першу. Справа в тому, що найбільше число при діленні вже є відомим – це ділене. Дільник і частка менші від нього, тож особливі обчислення робити не треба. Відтак, якщо учень тренується множити дво- і трицифрові числа на одноцифрові і тільки інколи – на десятки, то ділити учень зможе відразу великі числа. Цим і займеться учень у ході виконання цього завдання. На кожному його етапі перед дитиною міститься зображення умов до задачки, вирішення якої потребуватиме саме ділення. Про це не сказано у задачці прямо, проте за логікою її сюжету учень зрозуміє, що певне початкове число, яке є найбільшим у всій задачці, треба розділити на інше. Здебільшого це виглядає, як розділення великої кількості предметів на певну кількість рівних частин. Наприклад, кілька тисяч повітряних кульок треба розмістити порівну по чотирьом різним сценам під час музичного фестивалю тощо. У задачці вказані ділене та дільник. Дитина виконує з ними дію ділення, після чого вибирає відповідь на питання вправи, варіанти якої є під завдання. Оскільки дитині доведеться все ж працювати з великими числами, наявність варіантів для відповіді є тою підказкою, яка значно полегшить рух між етапами завдання для учня, а сюжетний компонент задачки зробить його більш цікавим.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового множення на двоцифрове число
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового ділення багатоцифрового числа на одноцифрове
Учень/учениця: володіє обчислювальними навичками письмового множення та ділення багатоцифрового числа на двоцифрове
Учень/учениця: розв’язує сюжетні задачі вивчених видів
Розв’язання задач із кількома діями, що складаються із цілих чисел і мають у відповіді ціле число за допомогою чотирьох дій, включаючи приклади, в яких остача має бути округлена. Записувати ці приклади, використовуючи рівняння з літерою, що стоїть на місці невідомого числа. Оцінка правильності відповідей, з використанням усного підрахунку та обчислення в умі, включаючи округлення