Поки дільник залишається відносно невеликим числом, розряд десятків якого не перевищує одиницю, ділення на нього все ще можна назвати не таким вже й складним. У майбутньому, коли дитина виконуватиме вправи, де ділене та дільник більші, учню доведеться тримати в памʼяті досить великий обсяг інформації, яка стосується чисел, що переходять від розряду у розряді при поцифровому діленні всіх компонентів чисел, які приймають участь у цьому процесі. Адже, так само, як і при множенні багатоцифрових чисел всі цифри, які входять до їхнього складу, треба по черзі перемножити між собою, так і при діленні треба зробити те саме, тільки з відповідною дією. А поділити всі розряди між собою буває надто важко. Втім, коли розряд десятків виражений одиницею, це не важливо, адже при діленні на це число ділене залишається без змін. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься розвʼязувати задачки, де фігурують саме двоцифрові числа. На кожному етапі вправи перед учнем містяться умови до однієї такої задачі. Читаючи її, дитина розуміє, що єдиний спосіб відповісти на питання, яке задається у тексті, це розділити більше число на менше. Обидва при цьому є двоцифровими. Сам приклад учень має уявити та розвʼязати подумки, адже на екрані перед учнем міститься тільки текст задачки, проте в якості підказки під цим текстом розміщені варіанти відповіді. У дитини є два варіанти: він може помножити число, яке вважає часткою, на дільник – і якщо вийде в результаті цих дій саме ділене, то цей варіант частки дійсно підходить як відповідь; або учень може спробувати інтуітивно зрозуміти, скільки разів дільник «поміститься» у діленому, тобто скільки разів його треба додати до самого себе, щоб вийшло ділене.
Учень/учениця: передбачає кількість цифр у добутку, частці до початку виконання обчислень.
Учень/учениця: володіє обчислювальними навичками письмового множення та ділення багатоцифрового числа на двоцифрове
Розв’язання задач із кількома діями, що складаються із цілих чисел і мають у відповіді ціле число за допомогою чотирьох дій, включаючи приклади, в яких остача має бути округлена. Записувати ці приклади, використовуючи рівняння з літерою, що стоїть на місці невідомого числа. Оцінка правильності відповідей, з використанням усного підрахунку та обчислення в умі, включаючи округлення