Ділення багатоцифрових чисел є темою досить складною. Особливо важко даються ті випадки, коли дільник, як і ділене, є багатоцифровим – надто велику кількість цифр доводиться тримати в памʼяті дитині, надто багато доводиться робити водночас, не втрачаючи концентрації. Проте і у цій темі є свої легкі підрозділи. Це стосується ділення круглих чисел. Дитина вже знає, що при діленні круглих чисел від кількості нулів діленого віднімається кількість нулів дільника, після чого відбувається звичайне ділення з тими числами, які залишаються. У ході виконання цього завдання учень закріпить ці знання та перетворить їх на практичні вміння, виконуючи цікаві задачки, присвячені цій темі. На екрані перед дитиною на кожному етапі є текст нової задачки. В ній описується та чи інша життєва ситуація, вирішити яку можна тільки шляхом ділення. Складність полягає тільки у тому, що числа, з якими стикнеться дитина у цій вправі, досить великі – дільник сягає сотень чи навіть тисяч, а ділене – десятків тисяч. Проте значущих цифр завжди мало: всі числа круглі, і, окрім значущої цифри чи двох на початку (тобто на самих великих розрядах) числа ці складаються переважно з нулів. Отже, дитина читає умови задачки і подумки перетворює їх на приклад з математичною дією ділення. Під текстом є каркас цього прикладу. Там вже вписано один з елементів – ділене або дільник (в залежності від конкретного етапу), тож дитині залишається просто вписати у порожню клітинку те число, якого бракує, після чого провести всі потрібні обчислення. За допомогою цієї вправи дитина не просто вчиться краще та впевненіше виконувати ділення з круглими числами, а й вчиться розуміти, коли саме ділення потрібне у вирішенні тих чи інших обставин.
Учень/учениця: коментує свої дії під час виконання обчислень.
Учень/учениця: застосовує правила множення і ділення чисел на розрядні одиниці
Учень/учениця: розв’язує сюжетні задачі вивчених видів
Розв’язання задач із кількома діями, що складаються із цілих чисел і мають у відповіді ціле число за допомогою чотирьох дій, включаючи приклади, в яких остача має бути округлена. Записувати ці приклади, використовуючи рівняння з літерою, що стоїть на місці невідомого числа. Оцінка правильності відповідей, з використанням усного підрахунку та обчислення в умі, включаючи округлення