Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

За допомогою задач вивчати випадки використання кількох різних дій досить зручно завдяки різноманіттю умов та сюжетів, які описують ці дії. Подається інформація, яка має числовий компонент і задається питання, яке стосується вказаних обʼєктів. Дитина сама має зрозуміти, які операції з числами треба виконати. І особливі зусилля учень має докласти у цьому тоді, коли перед ним задача на змішані дії. Ця вправа присвячена саме їм. На екрані перед учнем на кожному етапі завдання містяться умови до однієї такої задачки. В ній описується ситуація, для вирішення якої необхідно виконати не одну математичну дію, а кілька. Наприклад, 16 людей зайняли чотиримісні човни, а 24 сіли на шестимісні, і всі разом вирушили у подорож річкою. Дитині треба дізнатись, скільки всього човнів було у цій дружній флотилії. Для цього дитина спочатку ділить першу групу людей на кількість сидінь в їхніх човнах (тобто 16 на 4), потім робить це ж з іншою групою (ділячи 24 на 6). Для того, щоб зрозуміти, що саме треба зробити, учень має скористатись логічним мисленням та вмінням аналізувати – і вже потім математичними вміннями. Коли дитина знайде результат обох прикладів, які розвʼязуватиме подумки, то залишається тільки скласти ці частки (виконавши до всього ще й дію додавання), щоб отримати відповідь – човнів було 8. Оскільки кожна така задачка змушує учня виконати кілька математичних дій – інколи різних – то й у якості підказок, щоб учень мав певні орієнтири при пошуках відповіді, під умовами задачі вказані варіанти відповіді. Коли дитина вибирає той, який вважає правильним, то проходить на наступний етап, до нової подібної задачки з іншим сюжетом та новими ілюстраціями, що зображують елементи її сюжету.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Д.4
Задачі на дві і більше дій
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися