За допомогою задач вивчати випадки використання кількох різних дій досить зручно завдяки різноманіттю умов та сюжетів, які описують ці дії. Подається інформація, яка має числовий компонент і задається питання, яке стосується вказаних обʼєктів. Дитина сама має зрозуміти, які операції з числами треба виконати. І особливі зусилля учень має докласти у цьому тоді, коли перед ним задача на змішані дії. Ця вправа присвячена саме їм. На екрані перед учнем на кожному етапі завдання містяться умови до однієї такої задачки. В ній описується ситуація, для вирішення якої необхідно виконати не одну математичну дію, а кілька. Наприклад, 16 людей зайняли чотиримісні човни, а 24 сіли на шестимісні, і всі разом вирушили у подорож річкою. Дитині треба дізнатись, скільки всього човнів було у цій дружній флотилії. Для цього дитина спочатку ділить першу групу людей на кількість сидінь в їхніх човнах (тобто 16 на 4), потім робить це ж з іншою групою (ділячи 24 на 6). Для того, щоб зрозуміти, що саме треба зробити, учень має скористатись логічним мисленням та вмінням аналізувати – і вже потім математичними вміннями. Коли дитина знайде результат обох прикладів, які розвʼязуватиме подумки, то залишається тільки скласти ці частки (виконавши до всього ще й дію додавання), щоб отримати відповідь – човнів було 8. Оскільки кожна така задачка змушує учня виконати кілька математичних дій – інколи різних – то й у якості підказок, щоб учень мав певні орієнтири при пошуках відповіді, під умовами задачі вказані варіанти відповіді. Коли дитина вибирає той, який вважає правильним, то проходить на наступний етап, до нової подібної задачки з іншим сюжетом та новими ілюстраціями, що зображують елементи її сюжету.
Учень/учениця: розв’язує сюжетні задачі вивчених видів
Розв’язання задач із кількома діями, що складаються із цілих чисел і мають у відповіді ціле число за допомогою чотирьох дій, включаючи приклади, в яких остача має бути округлена. Записувати ці приклади, використовуючи рівняння з літерою, що стоїть на місці невідомого числа. Оцінка правильності відповідей, з використанням усного підрахунку та обчислення в умі, включаючи округлення
Помножити ціле число до чотирьох цифр на однозначне ціле число та помножити два двозначних числа, використовуючи стратегії, що базуються на розрядності чисел та властивостях арифметичних дій. Проілюструвати та пояснити обчислення, використовуючи рівності, графіки та діаграми.