Завдяки багаторічному розвитку педагогіки найкращі та найбільш ефективні форми тренувань для покращення володіння тими чи іншими математичними навичками та вміннями вже досить давно перетворились на відносно сталий набір. Звісно, нові види вправ впроваджуються, але здебільшого, вивчаючи різні теми, дитина стикається з досить обмеженою за різноманітністю видів кількістю завдань. От і задачі є чи не найпопулярнішою різновидністю математичних вправ, і дитина розвʼязує їх фактично при вивченні кожного підрозділу або окремої теми у межах цього предмета. Проте важливо, що задачки можуть залишатись цікавими завдяки різноманіттю сюжетів, які в них використовуються. Задачки, які виконуватиме дитина протягом проходження цього завдання, повʼязані з темою множення круглих чисел. На екрані перед учнем на кожному етапі вправи міститься зображення однієї такої задачки. Згідно з її умовами є два множники. Один з них – число відносно невелике, тоді як інше – багатоцифрове, що може сягати і тисяч, і десятків тисяч, проте воно закінчується на нулі, себто є круглим числом. Перемноження таких чисел є дією значно більш простою, ніж випадки, коли багатоцифровий множник повністю складається зі значущих цифр. Отже дитина читає сюжет задачки, уявляє, про що йде мова. Уяву стимулюють і малюнки, які супроводжують кожен рівень, кожен текст. Зрозумівши, що відповісти на питання задачки можна тільки за допомогою множення, дитина подумки складає приклад з двома множниками і обчислює відповідь на нього. Знайшовши добуток, дитина перевіряє себе, вибираючи один з трьох варіантів під умовами задачки, після чого проходить на наступний етап завдання.
Учень/учениця: застосовує правила множення і ділення чисел на розрядні одиниці
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях алгоритм письмового множення і ділення на кругле число