Учень вже вміє визначати приблизне значення за прикладами, проте насправді на уроках з математики у школі це вміння може знадобитись досить рідко – дійсно, здебільшого, виконуючи завдання за шкільною партою, учню доводиться шукати точну відповідь на задачки та приклади. Проте у житті ситуації, для вирішення яких необхідно знайти приблизну кількість тих чи інших обʼєктів, трапляються значно частіше. Цим і корисне дане завдання: у ході його виконання учень розвʼязуватиме задачки, де треба знаходити саме приблизний результат. Кожна задачка описує ту чи іншу коротку історію, де фігурують досить великі числа, до ста тисяч. На одному рівні одна така задачка. Учень уважно читає її умови, після чого має подумки скласти математичний приклад з дією додавання двох чисел, які вказані у завданні. Зробивши це, дитина має не знайти точну суму, а просто визначити, чи результат є більшим, чи меншим за назване у варіанті відповіді число. Під задачкою є два варіанти. Один стверджує, що сума двох доданків є менша від певного числа, а другий – що більша від нього. Дитина визначає, який саме з них є правильним, і вибирає його, натискаючи на нього. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап, до нової задачки. Для того, щоб визначити приблизну кількість обʼєктів задачки, треба просто добре орієнтуватись у числах, а саме на розвитку цього вміння, дуже корисного для дитини, яка обчислює десятки тисяч подумки, й концентрується це завдання. Важливо, що числа здебільшого досить прості, хоча й великі: значущими цифрами позначені тільки найбільші розряди, тоді як в одиницях, десятках і сотнях будуть знаходитись нулі. Тож все, що треба зробити учню – це не заплутатись у розрядах при обчисленні приблизної суми.
Учень/учениця: розв’язує сюжетні задачі вивчених видів
Розв’язання задач із кількома діями, що складаються із цілих чисел і мають у відповіді ціле число за допомогою чотирьох дій, включаючи приклади, в яких остача має бути округлена. Записувати ці приклади, використовуючи рівняння з літерою, що стоїть на місці невідомого числа. Оцінка правильності відповідей, з використанням усного підрахунку та обчислення в умі, включаючи округлення