Задачі – це саме такий формат математичних завдань, який потрібен для закріплення отриманих раніше знань та розвитку тих чи інших вмінь. Задача має сюжетну складову, яка водночас концентрує увагу дитини на цифрах, даючи їм певну матеріальну основу, тобто називаючи конкретні обʼєкти у певній кількості. І разом з тим, читаючи задачу, дитина має сама переробити її текст у приклад, знайшовши члени виразу та виконавши з ними ту дію, яку потрібно згідно з контекстом. У ході виконання цього завдання дитина вирішуватиме математичні задачі, де треба буде вдатися до віднімання великих чисел – до ста тисяч. На кожному етапі вправ перед учнем буде по одній такій задачі. Дитина має уважно прочитати текст та зрозуміти, в яких стосунках між собою знаходяться групи обʼєктів, кількість яких названа у цифровому вигляді. Дитина має знайти зменшуване та відʼємник. Традиційно зменшуване більше, але важливо, аби дитина логічно за текстом зрозуміла, чому саме від цього числа треба віднімати менше, а не навпаки. Коли учень зможе зрозуміти, як має виглядати приклад, залишається розвʼязати його та знайти відповідь. Варіанти містяться під умовами задачі. Дитина вибирає правильний, після чого проходить на наступний етап до нового тексту. Кожну задачку супроводжують малюнки, які сюжетно повʼязані з нею. На них може зображуватися той чи інший персонаж або обʼєкти, які і треба підрахувати. Ці малюнки грають суто естетичну роль, проте важливі для того, щоб дитині було цікаво проходити вправу та шукати правильну відповідь.
Учень/учениця: застосовує знання нумерації багатоцифрових чисел для виконання арифметичних дій додавання і віднімання числа 1 та додавання і віднімання на основі розрядного складу числа