Є чимало способів на практиці використати математичні знання. Вони при цьому можуть приймати різні форми. Наприклад, один із найпопулярніших форматів подання числової інформації – табличний. За допомогою таблиць структурувати числа за їхніми функціями та звʼязком між ними значно простіше, адже проекція у таблиці може бути як горизонтальною, так і вертикальною водночас. У ході виконання цього завдання дитина буде заповнювати таблицю, числа в котрій мають досить сильні звʼязки, які виражаються у тій чи іншій математичній дії. При цьому завдяки наявності певного простого сюжету дитина зможе себе відчути дорослою людиною, яка заповнює серйозний документ і звітує перед начальством, як це часто роблять її батьки. На екрані перед дитиною міститься таблиця – нова для кожного наступного етапу. Змінюється не тільки числове наповнення, а й сюжетне оформлення даних. Таблиця є неповною – у кожному рядочку є порожня клітинка. Заповнити їх допоможе звʼязок між числами, наприклад, у першій колонці вказана вага продуктів за кілограм, у другій – скільки кілограмів було куплено магазином у постачальника-фермера, а третя колонка – сума витрачених грошей. Оскільки кожний горизонтальний рядок підписано окремим видом продукції, очевидно, що він є й прикладом з множенням. Адже сума витрачених грошей є добутком, результатом множення ціни за один кілограм та кількістю куплених кілограмів цього продукту. Відтак, бачачи, що кожен рядок – це приклад, дитина і знаходить невідомі компоненти таблиці відповідно: наприклад, множить два множники або ділить добуток на відомий множник, щоб знайти невідомий. Коли учень заповнює таблицю, то проходить на наступний етап завдання.
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового множення багатоцифрового числа на двоцифрове
Створити число чи форму шаблону, що відповідає даному правилу. Визначити видимі особливості шаблону, які не були виразними в самому правилі.