Принцип заповнення таблиці може бути різним в залежності від конкретних умов, з якими стикатиметься дитина під час виконання цього завдання. На екрані перед учнем міститься нова для кожного наступного етапу таблиця. У ній є стовпчики, підписані певною літерою, та рядки, які обʼєднані тією чи іншою формулою. Формула вказана у завданні. Наприклад, там може значитись «a - b = c», і ця формула означатиме, що числа у горизонтальних рядках знаходяться саме у таких відношеннях. Кожне число у стовпчику «а» є зменшуваним, наступний стовпчик – це відʼємники, а третій – різниця. Таблиця завжди є неповною: у ній можуть бути пропущені ті чи інші числа. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб заповнити пропуски. Для цього дитина має розглядати кожен рядок як описану формулу, тобто той чи інший приклад. Якщо невідомим є зменшуване, треба різницю додати до відʼємника, а якщо саме різниця є пропущеною, то треба просто виконати віднімання числа у другому стовпчику від числа у першому. Коли дитина повністю заповнить таблицю, то пройде на наступного етапу завдання, де буде вже не тільки інше числове наповнення таблиці, а зовсім інша формула у формулюванні вправи. З нею доведеться наново знайомитись, адже під час руху крізь рівні вправи дитина повторить всі вивчені раніше математичні дії: додавання й віднімання, множення й ділення. А завдяки необхідності співвідносити формулу з числами, учень розвиватиме концентрацію та памʼять. Крім того такий формат подання інформації є цікавим сам по собі, адже раніше дитина не стикалась ні з чим подібним.
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового додавання і віднімання
Учень/учениця: застосовує знання нумерації багатоцифрових чисел для виконання арифметичних дій додавання і віднімання числа 1 та додавання і віднімання на основі розрядного складу числа
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового множення багатоцифрового числа на двоцифрове
Створити число чи форму шаблону, що відповідає даному правилу. Визначити видимі особливості шаблону, які не були виразними в самому правилі.