Знаходження пропущених компонентів математичних прикладів є досить розповсюдженою практикою, яка використовується для того, щоб дитина зрозуміла взаємозвʼязок, який є між різними математичними діями. У ході виконання цього завдання дитина заповнюватиме пропуски у прикладах з діленням і множенням – двох протилежних виразах, яких обʼєднує спільний набір чисел. На екрані перед учнем міститься зображення прикладу з дією ділення. У ньому є частка, але бракує одного з інших компонентів – діленого чи дільника (в залежності від етапу вправи пропущений член виразу змінюється). Методи знаходження пропущеного компонента прикладу з діленням дитині вже відомі: якщо нема діленого, то дільник та частка перемножуються, а якщо відсутнім є дільник, то ділене треба розділити на частку. Під прикладом з діленням є аналогічний приклад з множенням. Там порожньою є клітинка з одним із множників. Знайти множник досить просто: враховуючи рівноцінність цих компонентів виразу, неважливо, який саме множник було пропущено – перший чи другий, натомість просто треба добуток розділити на відомий множник. Вписавши у порожні клітинки числа, яких там бракувало, дитина може наново подивитись на приклади і побачити їхній звʼязок. Добуток виразу із множенням є діленим у прикладі з діленням, один множник є дільником, а інший – часткою. Коли учень заповнює порожні клітинки, то проходить на наступний етап завдання, до нової пари прикладів, які теж будуть повʼязані між собою аналогічним чином. Учень зможе вже не виконувати означені дії для пошуку пропущених членів виразів, а користуватись їхнім звʼязком для підбору цих компонентів, наприклад, відразу вписавши добуток прикладу з множенням на місце пропущеного діленого.
Учень/учениця: перевіряє правильність виконання множення і ділення
Помножити або розділити, аби виконати рівняння, пов'язані із дією множення, наприклад, розв’язуючи задачі у малюнках або словесні, що мають невідому змінну, з урахуванням відмінностей у діях множення та додавання.