Десяткові дроби відрізняються від звичайних за кількома важливими критеріями. Перший – це, звісно, метод зображення. Але також десяткові дроби по-іншому називаються. Щоб ефективно з ними працювати в майбутньому, дитина має звикнути та навчитись добре розуміти ці назви. Цьому й присвячено дану вправу. На екрані перед учнем міститься завдання ,у якому у своїй специфічній манері називається десятковий дріб якщо він має цілу частину, вона вказується окремо, а дробова, щоб залишалось розуміння того, на якому місці після коми знаходиться вона, вказується разом зі словами «десятих», «сотих» тощо. Під завданням, де дріб вказано словами, знаходиться робоча зона, куди треба перемістити один з кількох варіантів десяткових дробів, які знаходяться ще нижче. Варіантів багато, але правильний тільки один. Дитина вибирає його, згадуючи, як називається кожен з дробів, які є на екрані. Коли дитина переміщує у робочу зону потрібний дріб, то проходить на наступний етап завдання. Важливо, що завдяки цій вправі учень особливу увагу звертає саме на назви дробів, вказуючи слова «десяті» та «соті», що означають розряд цифри після коми. Наприклад, якщо сказано, що дріб – це «одна ціла і пʼять десятих», то це «1,5», а от якщо поміняти тільки одне це слово на «соті», то дріб буде зовсім інший – «1,05». Відтак і сприйняття дробів стане більш глибоким при переміщенні дитини між етапами завдання та її знайомством з новими варіантами назв для цих математичних одиниць.