Ділення багатоцифрових чисел вважається вкрай складною темою, адже дитина має зберігати концентрацію на безпосередньому виконанні ділення певних розрядів, тримаючи в памʼяті цифри, що треба перенести у розряди сусідні, додаючи до цифр, які там знаходяться. На екрані перед учнем на кожному етапі завдання міститься по одному такому прикладу, який має вигляд задачки. Задача схожа на просте життєве питання, яке може виникнути будь-коли. Але для вирішення якого необхідно буде виконати ділення. Числа використовуються у завдання не дуже великі, з більшістю прикладів учень впорається усно.
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового ділення багатоцифрового числа на одноцифрове
Учень/учениця: володіє обчислювальними навичками письмового множення та ділення багатоцифрового числа на двоцифрове
Помножити або розділити, аби виконати рівняння, пов'язані із дією множення, наприклад, розв’язуючи задачі у малюнках або словесні, що мають невідому змінну, з урахуванням відмінностей у діях множення та додавання.
Розв’язання задач із кількома діями, що складаються із цілих чисел і мають у відповіді ціле число за допомогою чотирьох дій, включаючи приклади, в яких остача має бути округлена. Записувати ці приклади, використовуючи рівняння з літерою, що стоїть на місці невідомого числа. Оцінка правильності відповідей, з використанням усного підрахунку та обчислення в умі, включаючи округлення