Коли дитина пройшла вже досить багато вправ та вирішила різні задачки, у неї може скластися хибне враження, нібито, побачивши один приклад певного типу, можна впевнено вирішувати і всі аналогічні. Проте це не так, і ця вправа переконає учня у необхідності проявляти особливу увагу у деяких випадках. Справа в тому, що, виконуючи приклади з додаванням пʼятицифрових чисел, дитина стикається з великим набором цифр. Вони іноді можуть плутатись, і особливо учню буває важко розставити все по своїх місцях тоді, коли цифри у різних доданках схожі і водночас відмінні. Наприклад, це стосується шістки і девʼятки. Адже ці цифри дуже схожі зовнішньо. Велика кількість нулів або інших цифр, які йдуть поспіль, теж плутає учня, так само, як і постійна необхідність додавати до кожного наступного розряду одиницю при додаванні. Цим випадкам присвячена дана вправа. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься математичний приклад, де доданками виступають пʼятицифрові числа. Кожен такий приклад в чомусь відрізняється від попереднього і є особливим випадком, більш складним за інші подібні вирази саме за одним із названих вище критеріїв. Учню слід знайти відповідь, вибравши варіант суми з поданих нижче. Варіанти схожі між собою, тож дитині доведеться і тут проявити особливу увагу, аби не переплутати цифри ні за формою, ні за розподіленням по розрядах. Коли дитина робить свій вибір, то проходить на наступний етап, де треба буде виконати аналогічні дії з іншим подібним математичним виразом. Кожен рівень супроводжується також і додатковими ілюстраціями, які не несуть смислового навантаження, проте вдало прикрашають собою завдання.
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового додавання і віднімання
Учень/учениця: застосовує знання нумерації багатоцифрових чисел для виконання арифметичних дій додавання і віднімання числа 1 та додавання і віднімання на основі розрядного складу числа