Віднімання є процесом, котрий становить протилежність додаванню. У ході віднімання початкове число зменшується, а не збільшується. Тим не менш, дещо є спільним для цих дій. Наприклад, елементів віднімання, як і доданків, може бути кілька, хоча вони в жодному разі не рівнозначні. Перше число – це завжди зменшуване, а всі інші – відʼємники. У ході виконання цього завдання дитина вчитиметься виконувати послідовно віднімання кількох чисел. На екрані на кожному етапі вправи перед учнем міститься зображення одного математичного прикладу з двома відʼємниками і одним досить великим зменшуваним. Учень має виконати дію віднімання послідовно. Спочатку від зменшуваного віднімає перший відʼємник, а потім від того числа, яке вийшло в результаті цього, треба відняти другий. Це проміжне число дитина має тримати в памʼяті, що досить важко, враховуючи, що воно є досить великим. Тож дана вправа є важливою як для розвитку вміння віднімати великі числа, так і для розвитку памʼяті на числа і здатності добре відтворювати порядок цифр у велику числі. Враховуючи складність цього, учню не доведеться самому вписувати відповідь. Натомість під прикладом зажди є кілька варіантів відповіді. Дитина вибирає ту, яка, на його думку, є правильною. З візуального боку ця вправа також є досить цікавою. Числа нанесені на яблука. Тож учень не просто переміщує цифри, а малюнки, на яких вони зображені. Також на екрані є додатковий персонаж – вже знайомий дитині з попередніх років вчений-червʼячок. Цей старий знайомий зробить процес пошуку правильної відповіді більше схожим на інтерактивну гру, ніж на учбову вправу.
Учень/учениця: застосовує знання нумерації багатоцифрових чисел для виконання арифметичних дій додавання і віднімання числа 1 та додавання і віднімання на основі розрядного складу числа
Учень/учениця: володіє навичками письмового додавання й віднімання багатоцифрових чисел