Учень вже знає правила пошуку невідомого доданку: щоб його знайти, треба від суми відняти відомий доданок. Але досі дитина використовувала це правило тільки для знаходження цілих чисел. Цього разу учень шукатиме окремі цифри у вже готовому прикладі. На екрані перед дитиною міститься математичний вираз, що міститься додавання багатоцифрових чисел. На кожному етапі вираз буде іншим. Приклад вже вирішений – відповідь на питання про суму двох доданків знайдена і знаходиться на своєму місці, після знаку рівності. Проте відомим є лише один з доданків. Щоб знайти невідоме число, дитина використовує вже знайоме їй правило пошуку невідомого доданка: від суми потрібно відняти один з відомих доданків. Саме так учень дізнається невідоме число, після чого його необхідно вписати в пусту клітинку. Особливо уважною дитині потрібно бути з розрядами, адже, як вже відомо, одиниці потрібно віднімати від одиниць, десятки від десятків, сотні від сотень тощо. Коли учнь впише потрібне число, то пройде на наступний етап вправи, де вже будуть інші числа та персонажі. Ця вправа допомагає дитині краще зрозуміти взаємодію розрядів великих чисел при додаванні.
Учень/учениця: застосовує знання нумерації багатоцифрових чисел для виконання арифметичних дій додавання і віднімання числа 1 та додавання і віднімання на основі розрядного складу числа