Коли буквені символи замінюють цифри у математичних прикладах, це використовується для того, щоб зробити ці вирази більш загальними, адже, якщо йде мова про вирази, де таких символів кілька, то під ними може «ховатись» не одне число, а відразу кілька варіантів. У ході виконання цього завдання дитина шукатиме правило, за яким було створено таблицю, при чому це правило має вигляд саме виразу, що містить букви замість чисел. На кожному етапі завдання перед учнем міститься нова таблиця. Всі стовпчики її позначені іншою літерою. Кожен горизонтальний ряд – окремий приклад. Дитині залишається, порівнюючи те, як повʼязані між собою числа по горизонталі, зрозуміти, про який приклад йде мова. Наприклад, якщо у першій клітинці число «2», у другій ще одна двійка, а у третій вже число «4», то це може означати або те, що перші два числа є множниками, або те, що вони є доданками. Щоб уточнити це, треба поглянути на другий ряд. Там, скажімо, у першій клітинці «6», а у другій – число «3», третя ж клітинка заповнена числом «18», а це означає, що перші два числа у цій таблиці є множниками, а третє – добутком для них. Відтак залишається вибрати серед прикладів, що мають буквені умовні символи та знаходяться під таблицею, потрібний. Коли дитина це робить, то проходить на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії, проте не лише числа у таблиці будуть іншими. Зміниться також і вираз, на основі якого будуватиметься таблиця.
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового додавання і віднімання
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового множення багатоцифрового числа на двоцифрове
Створити число чи форму шаблону, що відповідає даному правилу. Визначити видимі особливості шаблону, які не були виразними в самому правилі.