Площа може бути використана як критерій для знаходження тієї чи іншої геометричної фігури серед кількох різних варіантів. Цьому й присвячено дану вправу. Цього разу для знаходження площі дитина дійсно буде множити сторони, вже знаючи, чому саме це правило використовується при знаходженні даної величини. На екрані перед дитиною міститься зображення кількох геометричних фігур, що складаються з різної кількості квадратиків – квадратних одиниць, які є традиційною одиницею виміру площі, тобто обсягу площини, яку ця фігура собою займає. У завданні, яке супроводжує малюнок, вказано, яку площу має фігура, котру треба знайти та виділити. Учень знаходить площі кожної з них по черзі. Для цього дитина може використати до двох типів дій: або просто порахувати кількість квадратних одиниць, що досить незручно, або перемножити кількість квадратних одиниць однієї сторони фігури з кількістю квадратних одиниць у іншій стороні, перпендикулярній до першою. Важливий нюанс при знаходженні площі фігур даного типу полягає у тому, що множити кількість квадратних одиниць треба саме у сторонах, що є перпендикулярними, тобто такими, які пересікаються під прямим кутом. Множити кількість цих одиниць для паралельних стороні можна лише у випадку опрацювання квадрата, але тільки у цієї фігури всі сторони однакові за довжиною. Знайшовши фігуру, площа якої дорівнює тій, яка вказана у завданні, дитина виділяє той колір, яким її було зображено, після чого проходить на наступний етап вправи.
Учень/учениця: знає, якими одиницями вимірюється площа та їхнє скорочене позначення (мм2 , см2 , дм2 , м2 , км2, а, га).
Учень/учениця: знає формули для знаходження площі прямокутника, квадрата та застосовує їх при розв‘язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: знаходить довжину однієї сторони прямокутника за відомими площею та іншою стороною