Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Площа може бути використана як критерій для знаходження тієї чи іншої геометричної фігури серед кількох різних варіантів. Цьому й присвячено дану вправу. Цього разу для знаходження площі дитина дійсно буде множити сторони, вже знаючи, чому саме це правило використовується при знаходженні даної величини. На екрані перед дитиною міститься зображення кількох геометричних фігур, що складаються з різної кількості квадратиків – квадратних одиниць, які є традиційною одиницею виміру площі, тобто обсягу площини, яку ця фігура собою займає. У завданні, яке супроводжує малюнок, вказано, яку площу має фігура, котру треба знайти та виділити. Учень знаходить площі кожної з них по черзі. Для цього дитина може використати до двох типів дій: або просто порахувати кількість квадратних одиниць, що досить незручно, або перемножити кількість квадратних одиниць однієї сторони фігури з кількістю квадратних одиниць у іншій стороні, перпендикулярній до першою. Важливий нюанс при знаходженні площі фігур даного типу полягає у тому, що множити кількість квадратних одиниць треба саме у сторонах, що є перпендикулярними, тобто такими, які пересікаються під прямим кутом. Множити кількість цих одиниць для паралельних стороні можна лише у випадку опрацювання квадрата, але тільки у цієї фігури всі сторони однакові за довжиною. Знайшовши фігуру, площа якої дорівнює тій, яка вказана у завданні, дитина виділяє той колір, яким її було зображено, після чого проходить на наступний етап вправи.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Л.5
Знаходження фігур за площею
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися