За допомогою периметра можна не просто дізнатись суму стороні геометричної фігури. Ця величина може допомогти при необхідності знайти невідому сторону, якщо відомими є всі інші. Саме цьому й присвячено дану вправу. На екрані перед учнем міститься багатокомпонентний малюнок, що має певний сюжет: є школяр, який відповідає на питання про невідому сторону у фігурі, чиї всі інші сторони є відомими. Цьому персонажу треба допомогти дати вчителю правильну відповідь. Важлива особливість цього завдання – його двоетапність. Спочатку учень має звернути увагу на периметр фігури, що вказаний в умові завдання. Потім вже від периметра треба відняти суму інших сторін фігури, щоб дізнатись невідому. Врешті-решт, якщо всі сторони однакові, то дитина може просто зрозуміти, що довжина невідомої сторони така сама, як і у інших відомих. Також учень може скористатись знанням властивостей геометричних фігур. Наприклад, якщо є невідомою одна зі сторін прямокутника, то учень може згадати, що паралельні сторони цієї фігури є однаковими. Підходів до виконання цієї вправи є багато, і дитина може скористатись будь-яким, котрий дає правильний результат. Варіанти відповіді знаходяться під малюнком. Коли учень вибирає правильний, то проходить на наступний етап, де вчитель показуватиме вже на іншу фігуру на класній дошці.
Учень/учениця: знає означення прямокутника, квадрата; використовує властивість протилежних сторін прямокутника при розв’язуванні практичних задач; зображує геометричні фігури на аркуші в клітинку, позначає їх літерами латинського алфавіту; будує прямокутник, квадрат.