Опис завдання
За допомогою периметра можна не просто дізнатись суму стороні геометричної фігури. Ця величина може допомогти при необхідності знайти невідому сторону, якщо відомими є всі інші. Саме цьому й присвячено дану вправу. На екрані перед учнем міститься багатокомпонентний малюнок, що має певний сюжет: є школяр, який відповідає на питання про невідому сторону у фігурі, чиї всі інші сторони є відомими. Цьому персонажу треба допомогти дати вчителю правильну відповідь. Важлива особливість цього завдання – його двоетапність. Спочатку учень має звернути увагу на периметр фігури, що вказаний в умові завдання. Потім вже від периметра треба відняти суму інших сторін фігури, щоб дізнатись невідому. Врешті-решт, якщо всі сторони однакові, то дитина може просто зрозуміти, що довжина невідомої сторони така сама, як і у інших відомих. Також учень може скористатись знанням властивостей геометричних фігур. Наприклад, якщо є невідомою одна зі сторін прямокутника, то учень може згадати, що паралельні сторони цієї фігури є однаковими. Підходів до виконання цієї вправи є багато, і дитина може скористатись будь-яким, котрий дає правильний результат. Варіанти відповіді знаходяться під малюнком. Коли учень вибирає правильний, то проходить на наступний етап, де вчитель показуватиме вже на іншу фігуру на класній дошці.
Пов'язані стандарти
Учень/учениця: знає означення прямокутника, квадрата; використовує властивість протилежних сторін прямокутника при розв’язуванні практичних задач; зображує геометричні фігури на аркуші в клітинку, позначає їх літерами латинського алфавіту; будує прямокутник, квадрат.