Знання того, як знайти площу або периметр є важливим не лише з академічної, а й з суто практичної точки зору. Справа в тому, що при виконанні деяких дій необхідно знайти периметр чи площу предметів, наприклад, при покупці різних речей: шпалер, паперу тощо. Насправді, випадків, коли ці знання можуть знадобитись, досить багато. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься використовувати свої знання по цій темі саме у вирішенні практичних задачок. На екрані перед учнем міститься нова така задачка для кожного наступного етапу вправи. Дитина уважно читає її і розуміє, як саме знання периметру або площі може допомогти у пошуках відповіді. Наприклад, відомою є сторона квадратного шматка паперу, але треба знайти загальну площу його, адже тільки так можна визначити ціну на весь шматок. Коли дитина виконує потрібні обчислення, знаходить відповідь на питання та вписує її у порожню клітинку під умовами задачки, то проходить на наступний етап, де треба виконати аналогічні дії. Проте якщо у попередньому рівні треба було працювати з периметром, то цього разу доведеться обчислювати площу – або довжину одну із сторін, якщо площа чи периметр вже відомі. Оскільки кожна задачка змальовує досить цікаву і цілком життєву ситуацію, учню цікаво рухатись між рівнями. Крім того всі етапи багато та приємно ілюстровані. Відтак дитина тільки більше переконується в актуальності тих знань, які вона здобуває з математики. А відсутність будь-якого суто числового виразу стимулює уяву учня, адже йому самому подумки прийдеться перекладати текстовий формат задачки у числовий вираз задля його вирішення.
Учень/учениця: знає формули для знаходження площі прямокутника, квадрата та застосовує їх при розв‘язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: знаходить довжину однієї сторони прямокутника за відомими площею та іншою стороною
Учень/учениця: розв’язує сюжетні задачі вивчених видів