Робота з обʼємними фігурами є досить складною через наявність у них третього виміру – глибини. Це означає, що частина сторін є невидимою, бо знаходиться ніби позаду. Щоб показати це, невидимі ребра зображуються пунктиром, а сторони мають трохи інший колір, ніби на них інакше падає світло. У ході виконання цього завдання дитина продовжує звикати працювати з фігурами цього типу. Завдання, яке ставиться перед учнем полягає у тому, щоб серед кількох різних фігур знайти одну за кількістю в неї вершин та ребер. На екрані перед дитиною міститься зображення шкільної дошки та вчителя, який підходить до неї. Наявність цих образів робить вправу більш цікавою з візуальної точки зору. Під дошкою є кілька геометричних фігур, що є обʼємними. У завданні, формулювання якого знаходиться над цією картинкою, вказано, скільки ребер або вершин має бути у тієї фігури, котру треба перемістити на дошку. Учень рахує ці величини у кожній з фігур та переносить на дошку потрібну, після чого проходить на наступний етап завдання. Ця вправа не лише допомагає дитині згадати саме визначення ребер та вершин, а потренуватись у підрахунку їх, як видимих, так і невидимих. Завдяки цьому дитина буде значно більш впевнено працювати з геометричними фігурами обʼємного типу в майбутньому, а кількість вершин та ребер запамʼятає як важливий атрибут певного виду таких фігур.
Учень/учениця: впізнає в оточуючих предметах відомі геометричні фігури