Геометрія – це розділ математичної науки, який вивчає геометричні фігури та дії, які з ними можна виконувати. Введенням у цей розділ є урок про визначення цих фігур. Завдяки цій вправі учень повторить вже відомі йому особливості тих чи інших фігур, навчиться краще відрізняти їх одну від одної та згадає назви більшості двовимірних геометричних фігур, з якими працюватиме у ряді наступних завдань. Оскільки цей розділ математики вже є знайомим для учня, особлива увага у цій вправі приділяється ігровому аспекту, адже важливо знову зацікавити дитину темою геометрії. У ході виконання цього завдання учень працюватиме помічником детектива, який шукає певну фігуру, маючи кілька особливих її прикмет, властивих тільки для неї і ні для якої іншої. На екрані перед дитиною міститься малюнок, на якому зображено цього детектива у процесі розслідування. Малюнок якісний, деталізований та досить атмосферний. Учень відчуває себе частиною ігрового сюжету, адже його мета – допомогти цьому герою. На екрані також є і список прикмет. Під ним зображено кілька «підозрюваних» фігур, серед яких тільки одна підходить під визначення всіх цих рис. Учень аналізує всі ці фігури та вибирає ту одну, яка підходить під даний опис. Важливо, що серед цих фігур є дві подібні, які відрізняються тільки однією рисою. Дитина має правильно зрозуміти ці прикмети та зробити правильний вибір, щоб перейти на наступний етап та знову допомагати детективу.
Учень/учениця: знає означення прямокутника, квадрата; використовує властивість протилежних сторін прямокутника при розв’язуванні практичних задач; зображує геометричні фігури на аркуші в клітинку, позначає їх літерами латинського алфавіту; будує прямокутник, квадрат.