Учень/учениця:
– розрізняє означувані і неозначувані поняття, аксіоми і теореми стереометрії;
– називає основні поняття стереометрії; формулює аксіоми стереометрії та наслідки з них;
– наводить приклади просторових геометричних фігур (плоских і неплоских) та основних многогранників;
– пояснює застосування аксіом стереометрії до розв’язування геометричних і практичних задач;
– розв’язує задачі на побудову перерізів куба, прямокутного паралелепіпеда та піраміди.
Учень/учениця:
– користується аналогією між векторами на площині та у просторі;
– будує у просторовій прямокутній системі координат точки і вектори за їхніми координатами;
– записує формули відстані між точками, координат середини відрізка, скалярного добутку, кута між векторами;
– виконує дії над векторами: знаходить суму і різницю векторів, добуток вектора на число, скалярний добуток векторів, обчислює кут між векторами;
– розпізнає рівняння площини і сфери.