Учень/учениця:
– застосовує властивості функцій та многочленів до розв’язування рівнянь і нерівностей;
– описує зміст понять «рівняння-наслідок» і «рівносильні перетворення рівнянь та нерівностей»;
– розв’язує нерівності за допомогою методу інтервалів;
– розв’язує рівняння і нерівності, які містять знак модуля і параметри;
– будує нескладні графіки рівнянь та нерівностей із двома змінними;
– користується методом математичної індукції для доведення тверджень.
Учень/учениця:
– формулює означення похідної та пояснює її геометричний і фізичний зміст;
– знаходить кутовий коефіцієнт дотичної до графіка функції;
– знаходить похідні функцій;
– застосовує похідну до знаходження проміжків монотонності та екстремумів функції;
– знаходить найбільше і найменше значення функції на проміжку;
– розв’язує прикладні задачі на знаходження найбільших і найменших значень.