Учень/учениця:
– застосовує властивості функцій та многочленів до розв’язування рівнянь і нерівностей;
– описує зміст понять «рівняння-наслідок» і «рівносильні перетворення рівнянь та нерівностей»;
– розв’язує нерівності за допомогою методу інтервалів;
– розв’язує рівняння і нерівності, які містять знак модуля і параметри;
– будує нескладні графіки рівнянь та нерівностей із двома змінними;
– користується методом математичної індукції для доведення тверджень.
Учень/учениця:
– обчислює значення тригонометричних виразів;
– перетворює нескладні тригонометричні вирази;
– застосовує тригонометричні функції до опису реальних процесів, зокрема гармонічних коливань.
Учень/учениця:
– формулює означення обернених тригонометричних функцій;
– обґрунтовує формули коренів тригонометричних рівнянь sinx = a, cosx = a, tgx = a, ctgx = a;
– розв’язує тригонометричні рівняння та нерівності, зокрема з параметрами.