Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Пов'язані стандарти
10.М.А.3. Числові функції
10.М.Б.2. Степенева функція
10.HSF-IF.B Інтерпретувати функції, які виникають в завданнях з точки зору контексту
10.HSF-IF.C Аналізувати функції, використовуючи різні способи їнього представлення
Учень/учениця:
– користується різними способами задання функцій;
– формулює означення числової функції, зростаючої та спадної функцій, парної та непарної функцій;
– знаходить область визначення функціональних залежностей, значення функцій при заданих значеннях аргументу і значення аргументу, за яких функція набуває даного значення;
– встановлює за графіком функції її властивості;
– виконує і пояснює перетворення графіків функцій;
– досліджує функції і використовує одержані результати при побудові графіків функцій.
Учень/учениця:
– розпізнає та зображує графіки степеневих функцій;
– моделює реальні процеси за допомогою степеневих функцій.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Д.15
Знаходимо обернені функції
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування
