На фоні музичних декорацій це завдання пропонує учню навчитися порівнювати цілі математичні вирази з числовими та буквеними елементами. Виконання всіх дій не є обов’язковим тоді, коли можна за допомогою послідовного аналізу зрозуміти, який приклад дасть більший або менший результат.
Учень/учениця наводить приклади числових нерівностей, нерівностей зі змінними, лінійних нерівностей з однією змінною, подвійних нерівностей.
Учень/учениця наводить приклади нерівностей зі змінними, лінійних нерівностей з однією змінною, подвійних нерівностей.
Учень/учениця пояснює, що таке об’єднання та перетин числових проміжків, і формулює властивості числових нерівностей, властивості нерівностей зі змінною.
Учень/учениця формулює означення розв’язку лінійної нерівності з однією змінною, рівносильних нерівностей.