Дискримінант — важливий елемент ходу розв’язання рівняння. Якщо дискримінант є додатним числом, то їх два і вони — різні. Якщо від’ємне — коренів немає взагалі, а от якщо дискримінант дорівнює нулю, то або коренів два (і це одне й те саме число), або їх безмежна кількість. У цьому завданні подаються рівняння, для яких потрібно визначити бажаний дискримінант під вказану кількість коренів.
Учень/учениця наводить приклади квадратичної функції; обчислює значення функції в точці; пояснює перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а; f (x) →f (x+а); f (x) → kf (x), f (x) → – f(x); алгоритм побудови графіка квадратичної функції; розв’язує вправи, що передбачають побудову графіка квадратичної функції; розв’язування квадратних нерівностей.