Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Досі учень працював із нерівностями, які орієнтувалися на цілі частини незалежно від рівня складності, виду структури тощо. Цього разу пропонується працювати вже з десятковими дробами. Подвійна нерівність задає умови: від чого змінна має бути меншою, і від чого — більшою. Залишається знайти ці крайні точки та відрізок між ними, після чого просто зрозуміти, які десяткові дроби там розмістилися.
Пов'язані стандарти
9.М.А.1 Числові нерівності
9.М.А.3 Числові проміжки
9-12.HSN-RN Система реальних чисел
Учень/учениця наводить приклади числових нерівностей, нерівностей зі змінними, лінійних нерівностей з однією змінною, подвійних нерівностей.
Учень/учениця пояснює, що таке об’єднання та перетин числових проміжків, і формулює властивості числових нерівностей, властивості нерівностей зі змінною.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.5
Порівняння десяткових дробів на числовому промені
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування

