Це завдання дозволяє закріпиКоренева функція — це вираз, який має вигляд математичної формули і може також використовуватися для побудови графіку на системі координат. Це завдання дозволяє познайомитися з функціями цього типу, навчаючись відрізняють їх від інших виразів, що містять літери та числа у цифровому вигляді.ти розуміння відсотків за допомогою прикладів. Потрібно узагальнити отримані знання — як знаходити відсоток від числа, яке значення цієї математичної структури тощо.
Учень/учениця наводить приклади квадратичної функції; обчислює значення функції в точці; пояснює перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а; f (x) →f (x+а); f (x) → kf (x), f (x) → – f(x); алгоритм побудови графіка квадратичної функції; розв’язує вправи, що передбачають побудову графіка квадратичної функції; розв’язування квадратних нерівностей.