На екрані дитина бачить кілька груп предметів, що становлять числовий вираз додавання. Між цими групами міститься знак плюсу, тож дитина розуміє картинку як своєрідне рівняння і краще запамʼятовує символи, що означають ту чи іншу математичну дію. Дитина має підрахувати предмети у кожній групі, після чого додати отримані числа між собою. Таким чином учень дізнається суму предметів, що зображена на малюнку. Після того, як дитина дасть свою відповідь, малюнок на екрані зміниться, але на кожному етапі дитині потрібно знаходити тільки суму зображених предметів. Предметів на екрані може бути від одного і до десяти. На наступний етап завдання дитина переходить незалежно від того, чи вірну відповідь вона дала. Виконання цієї вправи є чудовим тренування для вміння дитини лічити зображені предмети, а головне – для її вміння шукати їхню суму. Також у ході виконання завдання учень тренує памʼять та аналітичні здібності.
Учень/учениця: розуміє операції додавання і віднімання об'єктів, пальців, уявних образів, малюнків, звуків (наприклад, ударів), розігруючи ситуації, словесні пояснення, вирази або рівняння.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії на додавання і віднімання в межах 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, щоб уявляти завдання.
Учень/учениця: для будь-якого числа від 1 до 9 визначає число, щоб отримати 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, і записує відповідь за допомогою малюнка або рівняння.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає число у межах 10.