Геометричні фігури є не тільки суто науковими величинами, які важливі тільки для академічної математики. Насправді форми, що вивчає та опрацьовує геометрія, використовуються у житті кожного дня. Також їх можна назвати й природніми, адже велика кількість обʼєктів навколишнього середовища мають форму, що у тій чи іншій мірі подібна до форми геометричних фігур. У ході виконання цієї вправи дитина має пересвідчитись у цьому. На екрані учень бачить ряд обʼєктів, знайомих і відомих дитині. Вони мають досить яскраве кольорове оформлення, але при цьому у їхній формі здебільшого легко вгадуються різні фігури. Під цим зображенням є завдання, у якому вказується, яку саме фігуру треба знайти у формі предметів. Дитина має зробити це, вибравши обʼєкт, форма якого тотожна формі геометричної фігури, вказаної у завданні. Коли дитина дає відповідь, то незалежно від того, чи варіант виявляється правильним, чи ні, учень переходить до наступного етапу вправи, де треба виконати аналогічну дію, але вже з іншими предметами, у силуеті котрих доведеться шукати нову фігуру.
Учень/учениця: вживає у мовленні відповідні назв фігур, незалежно від їх орієнтації або загального розміру.
Учень/учениця: розпізнає і описує двовимірні фігури (наприклад двовимірний літак) та просторові фігури (куб, куля).
Учень/учениця: називає ознаки об’єктів навколишнього світу: форма, розмір, колір тощо; розпізнає об’єкти навколишнього світу за розміром, формою, призначенням, кольором тощо.
Учень/учениця: розрізняє геометричні фігури – куб, кулю, піраміду, конус, циліндр.