Вміння орієнтуватися у просторі є дуже важливим для загального розвитку дитини. Один із головних критеріїв для цього полягає у вмінні визначати, які предмети знаходяться праворуч, які – ліворуч, а які залишаються посередині. Ця вправа має на меті розвиток саме цього вміння та перетворення його на практичний навик. Дитина бачить на екрані кілька предметів. Вони подібні один до одного, мають гарне ілюстроване оформлення та яскраву кольорову гаму. Дитина має визначити ,які з предметів знаходяться справа, зліва та посередині. При цьому, коли учень дає відповідь, то малюнок змінюється, як і питання. Якщо на минулому етапі, скажімо, треба було виділити той предмет, що знаходиться посередині, то на наступному – вже той, що зліва. На кожному рівні завдання різні малюнки, щоб дитині було цікавіше. Незалежно від вірності відповіді дитина продовжує вправу, але при помилці на екрані зʼявиться правильний варіант, щоб учень вчився на власному досвіді. Ця вправа розвиває практичний навичок визначати сторони і тренує увагу і памʼять дитини.
Учень/учениця: визначає розміщення предметів у просторі і на площині, використовуючи назви форм; встановлює відношення між предметами, розміщеними на площині та в просторі, використовуючи такі терміни як: лівіше, правіше, вище, нижче, поруч, попереду, позаду.
Учень/учениця: розпізнає розміщення об’єктів у просторі (класній кімнаті, на подвір’ї тощо), на площині (на аркуші паперу, на стільниці парти, робочому столі тощо); розміщує об’єкти у просторі і на площині: вгорі, внизу, по центру; ліворуч, праворуч, між; під, над, на; попереду, позаду, поруч; встановлює відношення порядку розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо).