При тренуванні вміння дитини орієнтуватися у просторі та розуміти положення предметів, важливо урізноманітнювати типи завдань. Ця вправа тренує вміння дитини визначати, який з предметів знаходиться вище, а який – нижче. Для цього на екрані розташовані різні обʼєкти. Порівнюючи їх між собою, дитина має зробити висновок, який з них знаходиться вище, а який нижче одне до одного. Вибір свій учень робить за допомогою мишки. Коли дитина дає відповідь, то картинка на екрані змінюється, і зʼявляються вже інші обʼєкти у іншому положенні. При цьому всі вони багато і детально ілюстровані. Перехід на наступний етап вправи не залежить від правильності відповіді на питання попереднього, бо навіть у випадку помилки учня вірна відповідь відразу зʼявиться на екрані, після чого дитина продовжить виконання вправи. Якщо на минулому етапі треба було знайти нижчий обʼєкт, то на новому, скоріше за все, треба буде визначитися з вищим. Це завдання розвиває вміння просторової орієнтації та тренує вміння учня порівнювати предмети між собою за певним критерієм.
Учень/учениця: визначає розміщення предметів у просторі і на площині, використовуючи назви форм; встановлює відношення між предметами, розміщеними на площині та в просторі, використовуючи такі терміни як: лівіше, правіше, вище, нижче, поруч, попереду, позаду.
Учень/учениця: розпізнає розміщення об’єктів у просторі (класній кімнаті, на подвір’ї тощо), на площині (на аркуші паперу, на стільниці парти, робочому столі тощо); розміщує об’єкти у просторі і на площині: вгорі, внизу, по центру; ліворуч, праворуч, між; під, над, на; попереду, позаду, поруч; встановлює відношення порядку розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо).