Ця вправа присвячена тому, аби дитина краще зрозуміла звʼязок між кількістю предметів та цифрами, що цю кількість позначають. На екрані дитина бачить арифметичний приклад додавання. Цей приклад має предметне втілення, тобто дитина бачить дві групи намальованих предметів. Учень має підрахувати кількість обʼєктів у кожному з додатків. Під малюнком зображено кілька варіантів цифрового прикладу додавання. Завдання: серед цифрових прикладів знайти той єдиний, який відповідає кількості обʼєктів на малюнку. Особливість цих прикладів полягає у тому, що цифровий варіант, на відміну від предметного, має не тільки додатки, а й суму. Таким чином, правильно звʼязавши цифри і кількість предметів у кожному з додатків, дитина також дізнається і суму цих обʼєктів. Коли вона вибирає цифровий приклад (незалежно від того, правильний він чи ні), на екрані зʼявляються інші малюнки, також у вигляді прикладу додавання, але кількість їх у кожному з додатків нова. Оскільки міняються малюнки на кожному етапі, дитина усвідомлює універсальність цифр і можливість з їхньою допомогою виразити кількість будь-яких предметів.
Учень/учениця: розуміє операції додавання і віднімання об'єктів, пальців, уявних образів, малюнків, звуків (наприклад, ударів), розігруючи ситуації, словесні пояснення, вирази або рівняння.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії на додавання і віднімання в межах 10, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків, щоб уявляти завдання.
Учень/учениця: утворює рівності на основі складу числа; розкладає числа на менші або рівні 10 по парах більш ніж одним способом, наприклад, за допомогою предметів чи малюнків. Наприклад, 5 = 2 + 3 і 5 = 4 + 1.
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
Учень/учениця: додає і віднімає число у межах 10.