Інформація може подаватись у різному вигляді. Зокрема у інформаційній сітці. На екрані учень бачить саме таку сітку, яка містить девʼять клітин. Таким чином учень бачить на екрані три ряді по три предмети у кожному. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб знайти і виділити певну фігуру з зображених на моніторі по її «координатам», які подаються у завданні до кожного окремого етапу. Наприклад, виділити фігуру, яка знаходиться посередині в центральному ряду. Або ж у верхньому ряду справа. Коли учень виділяє фігуру, то переходить на наступний рівень завдання, де на нього чекатимуть інші фігури у сітці та нове формулювання задачки. Навіть у випадку помилкової відповіді дитина продовжує виконання завдання, але після того, як вірний варіант стане виділеним на екрані, щоб дитина могла вчитись на своїх помилках.
Учень/учениця: визначає розміщення предметів у просторі і на площині, використовуючи назви форм; встановлює відношення між предметами, розміщеними на площині та в просторі, використовуючи такі терміни як: лівіше, правіше, вище, нижче, поруч, попереду, позаду.
Учень/учениця: розпізнає розміщення об’єктів у просторі (класній кімнаті, на подвір’ї тощо), на площині (на аркуші паперу, на стільниці парти, робочому столі тощо); розміщує об’єкти у просторі і на площині: вгорі, внизу, по центру; ліворуч, праворуч, між; під, над, на; попереду, позаду, поруч; встановлює відношення порядку розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо).