Сприйняття форми предметів э важливим не тільки для того, щоб дитина мала успіхи у геометрії, а й для того, щоб учень мав змогу використовувати ці вміння у повсякденному житті, у побутових ситуаціях. І одне з вмінь цієї групи присвячене вивченню дитиною такого поняття як симетрія. На екрані учень бачить малюнок, що умовно поділений пунктирною лінію на дві половини. Учень має порівняти між собою ці дві половинки, після чого дати відповідь на питання, чи симетричне зображення, що є на екрані. Коли дитина дає відповідь на це питання (незалежно від того, чи правильна ця відповідь), то переходить до наступного етапу цієї вправи, де на моніторі зображено вже інший обʼєкт. Всі малюнки деталізовані та мають стилістичне оформлення ілюстрацій дитячої книги, тож дитині буде цікаво проходити кожний етап. Також разом із цим, вивчаючи поняття симетрії, учень розвиває в собі аналітичні здібності, спостережливість та вміння робити висновки за комплексним критерієм, адже симетрія визначається не за самою лише, скажімо, висотою сторін предмета, а за виглядом цих його сторін загалом.
Учень/учениця: аналізує і порівнює дво-тривимірні фігури, різних розмірів і орієнтацій, використовуючи неформальну мову, щоб описати їх подібності, відмінності, деталі (наприклад, кількість сторін і вершин/кутів), та інші характеристики (наприклад, мають сторони рівної довжини).
Учень/учениця: називає ознаки об’єктів навколишнього світу: форма, розмір, колір тощо; розпізнає об’єкти навколишнього світу за розміром, формою, призначенням, кольором тощо.