Хоча поняття симетрії є важливим у використанні у побуті, воно має пряме відношення й до математичних наук, а точніше – до геометрії. Симетрія є однією з основних ознак багатьох геометричних фігур. У ході виконання цієї вправи учень знайомиться із симетрією у геометрії, та вчиться впізнавати, які з фігур , зображених на екрані, є симетричними, а які – ні. Для цього на моніторі зображено групу геометричних фігур, що відрізняються одна від одної, але серед них є як симетричні, так і ті, що не мають цієї якості. Учень має скласти симетричні фігури і побачити, що утворилось у результаті. Таким чином, виконуючи це завдання, учень розуміє принципи побудови геометричних фігур, їх характер та властивості. Також він розуміє, як наявність такої якості як симетрія впливає на зовнішній вигляд цих фігур. Незалежно від того, чи правильно дитина виконала завдання даного етапу, вона все рівно в будь-якому разі перейде до наступного етапу вправи, на якому зʼявиться вже інший набір геометричних фігур, хоча суть завдання залишиться незмінною. Таким чином різноманіття обʼєктів для вивчення на етапах вправи допомагає дитині почати розуміти основи геометрії.
Учень/учениця: аналізує і порівнює дво-тривимірні фігури, різних розмірів і орієнтацій, використовуючи неформальну мову, щоб описати їх подібності, відмінності, деталі (наприклад, кількість сторін і вершин/кутів), та інші характеристики (наприклад, мають сторони рівної довжини).
Учень/учениця: називає ознаки об’єктів навколишнього світу: форма, розмір, колір тощо; розпізнає об’єкти навколишнього світу за розміром, формою, призначенням, кольором тощо.
Учень/учениця: об’єднує об’єкти навколишнього світу в групу за спільною ознакою.